کد مقاله عنوان مقاله نویسندگان وضعیت
1 1195-CNF ‎تاثیر بازی درمانی در بهبود مهارت های اجتماعی کودکان کم توان ذهنی شجاع الدین صادقی، امین بادیه پیمای جهرمی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
2 1239-CNF آسیب‌ شناسی آموزش فراگیر بر اساس مبانی انسان‌شناختی تربیت اسلامی منیره عابدی درچه پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
3 1225-CNF (R1) آموزش علوم تجربی به دانش‌آموزان ناشنوا به کمک فناوری فیروزه علویان، زهرا سدیدی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
4 1206-CNF آموزش فراگیر دانش آموزان با نیازهای ویژه در چشم انداز ایران 1404: (اهداف، پیش بایست ها، چالش ها) روح اله فتح قریب بیدگلی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
5 1003-CNF-FULL اثر بخشی آموزش بربهبود عملکرد یادگیری کودکان با ناتوانی یادگیری سیمین فرشادفر دانشجوی کارشناسی ارشدعلوم تربیتی ( پیش دبستانی) علوم تحقیقات تهران سیمین فرشادفر پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
6 1061-CNF-FULL (R1) اثربخشی آموزش توانمند سازی حرکتی – روانشناختی بر عزت نفس و خود پنداره های بدنی نوجوانان با معلولیت بینایی آزاده طباطبایی جبلی، مصطفی عرب ورنوسفادرانی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
7 1067-CNF-FULL اثربخشی آموزش توانمند سازی حرکتی – روانشناختی بر مهارت های اجتماعی و رفتارهای تکانشی نوجوانان با معلولیت بینایی مصطفی عرب ورنوسفادرانی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
8 1145-CNF (R1) اثربخشی آموزش مفاهیم پایه ریاضیات برکارکردهای اجرایی دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص فاطمه خونساری، سالار فرامرزی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
9 1086-CNF-FULL اثربخشی آموزش مهارت های حل مسئله روزمره بر سازماندهی رفتاری هیجانی و مهارت های اجتماعی دانش آموزان کم توان ذهنی دوره دوم ابتدایی عباسعلی تقی پور جوان، فهیمه حسن نتاج، سکینه محمدیان پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
10 1154-CNF اثر بخشی بازی درمانی بر رشد مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان آهسته گام آموزش‌پذیر محمد طحان، سالار فرامرزی، پری کرمی، سعیده سهیلی مهر پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
11 1055-CNF-FULL (R1) اثربخشی تمرین های رایانه ای شناختی بر بهبود عملکرد حافظۀ فعال دانش آموزان با اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی علی شریفی، محدثه عرفانی نسب پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
12 1186-CNF اثربخشی شیوه های تدریسی چندرسانه ای بر حل اختلالات دیکته دانش آموزان کم شنوا دوره ابتدایی حسین سراوانی، زینب حق شناس، منصور شادکام، ساناز طاهری مخصوص پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
13 1237-CNF اثربخشی مداخله آموزشی مبتنی بر راهبرد های شناختی بر مهارت بیان نوشتاری دانش آموزان نابینا و کم بینا مرضیه بیگی حبیب آبادی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
14 1161-CNF اثربخشی مداخله زودهنگام مبتنی بر فعالیت‌های مشترک بر مهارت‌های اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال طیف اُتیسم علیرضا محسنی، حسین شفیعی، خدابخش حیدری پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
15 1115-CNF-FULL (R1) ارتباط اوتیسم با اختلال در ریتم‌های بیولوژیکی، رفتاری و اجتماعی: آموزش و توان‌بخشی کودکان با نیازهای خاص با محوریت سیکل‌های بیولوژیک فیروزه علویان، سمیه احمدآبادی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
16 1228-CNF (R1) ارزیابی اثربخشی آموزش تلفیقی در بهبود اختلالات رفتاری کودکان دارای نیازهای ویژه محمد حسین درخشانی، حجت اله ساعدی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
17 1221-CNF ارزیابی و مدیریت عوامل آسیب زا در آموزش و توانبخشی کودکان با نیازهای ویژه مهناز خیاط پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
18 1182-CNF (R1) اصلاح رفتار پرخاشگری در یک دانش‌آموز کم‌توان ذهنی: یک مطالعه اقدام پژوهشی بهار رشیدی، روح الله خزایی، سیدحسین عبادی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
19 1158-CNF افزایش سلامت کودکان‌ کم‌توان‌ذهنی با موسیقی‌درمانی علی رضا غلامی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
20 1051-CNF-FULL اینترنت اشیاء: رویکرد نوین در آموزش دانش آموزان با نیازهای ویژه محمدمهدی نامی، مریم رشیدیان پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
21 1229-CNF بازنمایی تجارب زیسته معلمان غیر تخصصی از تدریس در مدارس کودکان با نیازهای ویژه زاهد فرجی، ساریه صالح پور، مریم شمسی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
22 1118-CNF-FULL (R1) بررسی اثربخشی استفاده از نرم افزارهای کمک آموزشی در ایجاد یادگیری پایدار درس ریاضی دانش آموزان کم توان ذهنی امین بادیه پیمای جهرمی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
23 1220-CNF بررسی اثربخشی درمانی توان‌بخشی شناختی _ حرکتی برر وی حافظه فعال و سرعت پردازش کودکان مبتلا به اختلال بیش فعالی-نقص توجه شهرمسجد سلیمان سکینه جمالی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
24 1180-CNF بررسی اثربخشی مداخلات روان‌شناختی بر خودپنداره دانش‌آموزان با اختلال‌های یادگیری ویژه: یک مرور نظام‌مند بهار رشیدی، معصومه یزدانی پور، سالار فرامرزی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
25 1232-CNF (R1) بررسی تحلیلی نقش سرسختی وتاب آوری مادران بر سلامت روان و ‏آموزش دانش آموزان با نیازهای ویژه زهرا مسیبی، متین زمانی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
26 1164-CNF (R1) بررسی چالش‌های استفاده از روش تدریس «بازی و یادگیری» برای دانش آموزان با نیازهای ویژه وحید قویدل حیدری، سیمین طاهری نسب، مریم حجتی نسب پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
27 1236-CNF بررسی میزان دانش فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان درباره دانش آموزان با نیازهای ویژه و آموزش فراگیر و آمادگی آنها برای پذیرش این دانش آموزان در کلاس خود عباس عبدلی سجزی، مجید نقیه، سید امیر رحیمی ناصر آباد پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
28 1049-CNF-FULL برنامه مداخله و حمایت رفتاری مثبت و کاربرد‌ آن برای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه ساجده سادات صفوی ریزی، محمد عاشوری پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
29 1088-CNF-FULL پیش بینی توانمند سازی روانشناختی بر اساس سبک های دلبستگی با میانجیگری خودکارآمدی در بین معلمان استثنایی استان اصفهان شادی حاتم پور پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
30 1070-CNF-FULL تأثیرآموزش مهارت جرات ورزی براستیگماوافسردگی مادران دانش آموزان سندروم داون درشهراصفهان مصطفی عرب ورنوسفادرانی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
31 1105-CNF-FULL (R1) تأثیرات استفاده از پورتفولیو (کار پوشه) به عنوان رسانه های آموزشی موثق بر بهبود یادگیری واژگان زبان انگلیسی در بین دانش آموزان ایرانی متوسطه مبتلا به بیش فعالی محمدرضا رحمانی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
32 1139-CNF-FULL (R1) تأثیر برنامه تمرینات اسپارک بر روی مهارت های دستکاری کودکان سندروم داون فرزانه داوری، ندا طغیانی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
33 1111-CNF-FULL (R1) تأثیر تصویرسازی کتاب فارسی خوانداری پنجم نیاز ویژه بر یادگیری کودکان کم توان ذهنی آموزش پذیر الهام حاتمی زاده، سارا ناصح، الهام حاتمی زاده پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
34 1137-CNF-FULL تأثیر تمرینات طناب زنی مدون بر مهارت‌های جابجایی کودکان کم‌توان ذهنی آموزش‌پذیر فرزانه داوری، مریم حیدری پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
35 1207-CNF (R2) تاثیر پداگوژی دانش محتوا (تمرینات ادراکی-حرکتی) روی مهارت های حرکتی کودکان دارای اختلالات ذهنی مرتضی همایون نیافیروزجاه، مرتضی پورآذر پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
36 1153-CNF تاثیر قصه درمانی بر مهارت های اجتماعی کودکان کم توان ذهنی آموزش پذیر ۷ تا۱۲ ساله شهر حاجی آباد گلچین قاسمی نژاد، علی یعقوبی پور پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
37 1104-CNF-FULL تجارب زیسته دبیران مراکز متوسطه حرفه ای درمورد اشتغال افراد دارای ناتوانی هوشی: یک مطالعه پدیدار شناختی حمیدرضا شریفی جندانی، قاسم نوروزی، خدابخش حیدری پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
38 1169-CNF تحلیل مطالب کتاب علوم دوره‌ی دبستان کودکان با نیازهای ویژه کشورهای ایران و ترکیه مریم کیانی برازجانی، علیرضا آورند پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
39 1231-CNF (R3) تحلیلی بر کتاب مطالعات اجتماعی و اثربخشی آن در بهبود مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی مرضیه رونقی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
40 1192-CNF تحول عملکرد اجرائی کودکان با رشد عادی در سنین 12-5 سال سیما اباذری، فاطمه پاکزادیان، فاطمه ایلاتی زاده پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
41 1177-CNF (R4) جایگاه مشارکت فعالانه و همیاری والدین در آموزش کودکان با نیازهای ویژه صغری حیدری پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
42 1219-CNF چالش‌های درس مدیریت خانواده برای دانش آموزان پایه دوازدهم دارای نارسایی های جسمی حرکتی راضیه بدیعیان گورتی، افسانه کلباسی، مهین شریعتی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
43 1217-CNF (R1) چگونه توانستم مشکل روخوانی ‌‌‌یکی از دانش آموزان را برطرف کنم. اعظم احمدی، فضل الله رضایی اردانی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
44 1107-CNF-FULL (R1) چگونه توانستیم مشکل خواندن دانش آموزدارای اختلال دیرآموز را بهبود بخشیم؟ فاطمه سادات امیرفخریان، زهرا یوزباشی، سیده مهدیه قدمی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
45 1042-CNF-FULL رابطه سبک های فرزند پروری با مشکلات رفتاری در کودکان با آسیب بینایی طاهره نجفی فرد، ناهید ثامتی، صمد آخوندلو، صاحب یوسفی، شقایق جباری زادگان، محمد علیخانی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
46 1181-CNF سنجش و آموزش با واقعیت مجازی برای کودکان دارای نقص توجه و بیش فعالی مولود علی میرزایی، سالار فرامرزی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
47 1125-CNF-FULL (R1) شناسایی راهبردهای موثر در طراحی آموزشی اختلال نوشتار پریشی در دانش آموزان دوره ی اول ابتدایی مهیا عباس زاده روگوشوئی، فاطمه جعفرخانی، راضیه عباس زاده روگوشوئی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
48 1204-CNF (R3) طراحی برنامه آموزشی اصلاحی ترمیمی مبتنی بر نظریه عصب شناختی ویژه دانش آموزان دارای نارسایی یادگیری نیکی نیروزاده، راحله فلکناز پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
49 1208-CNF طراحی برنامه درسی با رویکرد یادگیری تلفیقی در آموزش علوم تجربی برای دانش آموزان با نیازهای ویژه در مقطع ابتدایی طیبه تجری، شادمهر پاکزاد پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
50 1174-CNF عنوان اقدام پژوهی: چگونه توانستم دانش آموز کم شنوای پایه هفتم را با استفاده از روش آموزش چند حسی و پرورش حافظه کاری به یادگیری درس فرهنگ و هنر علاقمند نمایم؟ بهزاد فروغی نیا، مهتاب ثابت عمل پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
51 1040-CNF-FULL (R1) مروری روایتی بر روابط در خانواده‌های دارای فرزند با نیازهای ویژه: واکنش‌های اعضای خانواده و سازگاری آنها فاطمه خونساری، محمد عاشوری پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
52 1050-CNF-FULL (R1) مطالعه اثربخشی بازی درمانی بر اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی ملیکا اناری نوش آبادی، مهسا محمدشریفی، فاطمه شهبازی، سارا ناصح پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
53 1223-CNF مقایسه تاب‌آوری خانواده در مادران عادی و مادران کودکان با نیازهای ویژه افضل اکبری بلوطبنگان، زینب غریبی بیدستانی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
54 1173-CNF مقایسه ترس از صمیمیت، ترس از ارزیابی منفی و ترس از شکست در مادران کودکان کم توان ذهنی، آسیب دیده شنوایی و مادران کودکان عادی شهر اصفهان راحله صمدی برزکی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
55 1054-CNF-FULL (R1) مقایسه تنظیم هیجان در کودکان ناشنوا و شنوا و معرفی بسته آموزشی تنظیم هیجان مهرشید دانادل، محمد عاشوری پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
56 1148-CNF مقایسه عملکرد خانواده‌های دارای کودکان مبتلا به اختلال‌های عصبی تحولی و عادی ساجد یعقوب نژاد، علی بجدنی، تارا خوشبازان پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
57 1222-CNF مقایسه نیمرخ مهارت‌های عصب‌روان‌شناختی در دانش‌آموزان عادی و دانش‌آموزان با اختلال ADHD افضل اکبری بلوطبنگان، نازنین سیامی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
58 1109-CNF-FULL نقش کارورزی در رشد حرفه ای معلمان دانش آموزان با نیازهای ویژه زهره آریایی پناه، مریم احمدزاده پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
59 1043-CNF-FULL نگرش معلمان در مورد آموزش فراگیر و چالش‌های مرتبط با آن: مطالعه مرورری نظامند طاهره نجفی فرد، ناهید ثامتی، صاحب یوسفی، صمد آخوندلو، شقایق جباری زادگان، عاطفه حبیبیان پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
60 1226-CNF واکاوی تجارب معلمان در تدریس به کودکان با نیازهای ویژه در کلاس های چندپایه روستایی زاهد فرجی، نارین گل محمدی، شکیلا زرین صدف پذیرفته شده برای ارائه شفاهی