1 |
1195-CNF |
تاثیر بازی درمانی در بهبود مهارت های اجتماعی کودکان کم توان ذهنی |
شجاع الدین صادقی، امین بادیه پیمای جهرمی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
2 |
1239-CNF |
آسیب شناسی آموزش فراگیر بر اساس مبانی انسانشناختی تربیت اسلامی |
منیره عابدی درچه |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
3 |
1225-CNF (R1) |
آموزش علوم تجربی به دانشآموزان ناشنوا به کمک فناوری |
فیروزه علویان، زهرا سدیدی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
4 |
1206-CNF |
آموزش فراگیر دانش آموزان با نیازهای ویژه در چشم انداز ایران 1404: (اهداف، پیش بایست ها، چالش ها) |
روح اله فتح قریب بیدگلی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
5 |
1003-CNF-FULL |
اثر بخشی آموزش بربهبود عملکرد یادگیری کودکان با ناتوانی یادگیری سیمین فرشادفر دانشجوی کارشناسی ارشدعلوم تربیتی ( پیش دبستانی) علوم تحقیقات تهران |
سیمین فرشادفر |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
6 |
1061-CNF-FULL (R1) |
اثربخشی آموزش توانمند سازی حرکتی – روانشناختی بر عزت نفس و خود پنداره های بدنی نوجوانان با معلولیت بینایی |
آزاده طباطبایی جبلی، مصطفی عرب ورنوسفادرانی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
7 |
1067-CNF-FULL |
اثربخشی آموزش توانمند سازی حرکتی – روانشناختی بر مهارت های اجتماعی و رفتارهای تکانشی نوجوانان با معلولیت بینایی |
مصطفی عرب ورنوسفادرانی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
8 |
1145-CNF (R1) |
اثربخشی آموزش مفاهیم پایه ریاضیات برکارکردهای اجرایی دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص |
فاطمه خونساری، سالار فرامرزی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
9 |
1086-CNF-FULL |
اثربخشی آموزش مهارت های حل مسئله روزمره بر سازماندهی رفتاری هیجانی و مهارت های اجتماعی دانش آموزان کم توان ذهنی دوره دوم ابتدایی |
عباسعلی تقی پور جوان، فهیمه حسن نتاج، سکینه محمدیان |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
10 |
1154-CNF |
اثر بخشی بازی درمانی بر رشد مهارتهای اجتماعی دانشآموزان آهسته گام آموزشپذیر |
محمد طحان، سالار فرامرزی، پری کرمی، سعیده سهیلی مهر |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
11 |
1055-CNF-FULL (R1) |
اثربخشی تمرین های رایانه ای شناختی بر بهبود عملکرد حافظۀ فعال دانش آموزان با اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی |
علی شریفی، محدثه عرفانی نسب |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
12 |
1186-CNF |
اثربخشی شیوه های تدریسی چندرسانه ای بر حل اختلالات دیکته دانش آموزان کم شنوا دوره ابتدایی |
حسین سراوانی، زینب حق شناس، منصور شادکام، ساناز طاهری مخصوص |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
13 |
1237-CNF |
اثربخشی مداخله آموزشی مبتنی بر راهبرد های شناختی بر مهارت بیان نوشتاری دانش آموزان نابینا و کم بینا |
مرضیه بیگی حبیب آبادی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
14 |
1161-CNF |
اثربخشی مداخله زودهنگام مبتنی بر فعالیتهای مشترک بر مهارتهای اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال طیف اُتیسم |
علیرضا محسنی، حسین شفیعی، خدابخش حیدری |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
15 |
1115-CNF-FULL (R1) |
ارتباط اوتیسم با اختلال در ریتمهای بیولوژیکی، رفتاری و اجتماعی: آموزش و توانبخشی کودکان با نیازهای خاص با محوریت سیکلهای بیولوژیک |
فیروزه علویان، سمیه احمدآبادی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
16 |
1228-CNF (R1) |
ارزیابی اثربخشی آموزش تلفیقی در بهبود اختلالات رفتاری کودکان دارای نیازهای ویژه |
محمد حسین درخشانی، حجت اله ساعدی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
17 |
1221-CNF |
ارزیابی و مدیریت عوامل آسیب زا در آموزش و توانبخشی کودکان با نیازهای ویژه |
مهناز خیاط |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
18 |
1182-CNF (R1) |
اصلاح رفتار پرخاشگری در یک دانشآموز کمتوان ذهنی: یک مطالعه اقدام پژوهشی |
بهار رشیدی، روح الله خزایی، سیدحسین عبادی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
19 |
1158-CNF |
افزایش سلامت کودکان کمتوانذهنی با موسیقیدرمانی |
علی رضا غلامی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
20 |
1051-CNF-FULL |
اینترنت اشیاء: رویکرد نوین در آموزش دانش آموزان با نیازهای ویژه |
محمدمهدی نامی، مریم رشیدیان |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
21 |
1229-CNF |
بازنمایی تجارب زیسته معلمان غیر تخصصی از تدریس در مدارس کودکان با نیازهای ویژه |
زاهد فرجی، ساریه صالح پور، مریم شمسی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
22 |
1118-CNF-FULL (R1) |
بررسی اثربخشی استفاده از نرم افزارهای کمک آموزشی در ایجاد یادگیری پایدار درس ریاضی دانش آموزان کم توان ذهنی |
امین بادیه پیمای جهرمی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
23 |
1220-CNF |
بررسی اثربخشی درمانی توانبخشی شناختی _ حرکتی برر وی حافظه فعال و سرعت پردازش کودکان مبتلا به اختلال بیش فعالی-نقص توجه شهرمسجد سلیمان |
سکینه جمالی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
24 |
1180-CNF |
بررسی اثربخشی مداخلات روانشناختی بر خودپنداره دانشآموزان با اختلالهای یادگیری ویژه: یک مرور نظاممند |
بهار رشیدی، معصومه یزدانی پور، سالار فرامرزی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
25 |
1232-CNF (R1) |
بررسی تحلیلی نقش سرسختی وتاب آوری مادران بر سلامت روان و آموزش دانش آموزان با نیازهای ویژه |
زهرا مسیبی، متین زمانی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
26 |
1164-CNF (R1) |
بررسی چالشهای استفاده از روش تدریس «بازی و یادگیری» برای دانش آموزان با نیازهای ویژه |
وحید قویدل حیدری، سیمین طاهری نسب، مریم حجتی نسب |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
27 |
1236-CNF |
بررسی میزان دانش فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان درباره دانش آموزان با نیازهای ویژه و آموزش فراگیر و آمادگی آنها برای پذیرش این دانش آموزان در کلاس خود |
عباس عبدلی سجزی، مجید نقیه، سید امیر رحیمی ناصر آباد |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
28 |
1049-CNF-FULL |
برنامه مداخله و حمایت رفتاری مثبت و کاربرد آن برای دانشآموزان با نیازهای ویژه |
ساجده سادات صفوی ریزی، محمد عاشوری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
29 |
1088-CNF-FULL |
پیش بینی توانمند سازی روانشناختی بر اساس سبک های دلبستگی با میانجیگری خودکارآمدی در بین معلمان استثنایی استان اصفهان |
شادی حاتم پور |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
30 |
1070-CNF-FULL |
تأثیرآموزش مهارت جرات ورزی براستیگماوافسردگی مادران دانش آموزان سندروم داون درشهراصفهان |
مصطفی عرب ورنوسفادرانی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
31 |
1105-CNF-FULL (R1) |
تأثیرات استفاده از پورتفولیو (کار پوشه) به عنوان رسانه های آموزشی موثق بر بهبود یادگیری واژگان زبان انگلیسی در بین دانش آموزان ایرانی متوسطه مبتلا به بیش فعالی |
محمدرضا رحمانی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
32 |
1139-CNF-FULL (R1) |
تأثیر برنامه تمرینات اسپارک بر روی مهارت های دستکاری کودکان سندروم داون |
فرزانه داوری، ندا طغیانی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
33 |
1111-CNF-FULL (R1) |
تأثیر تصویرسازی کتاب فارسی خوانداری پنجم نیاز ویژه بر یادگیری کودکان کم توان ذهنی آموزش پذیر |
الهام حاتمی زاده، سارا ناصح، الهام حاتمی زاده |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
34 |
1137-CNF-FULL |
تأثیر تمرینات طناب زنی مدون بر مهارتهای جابجایی کودکان کمتوان ذهنی آموزشپذیر |
فرزانه داوری، مریم حیدری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
35 |
1207-CNF (R2) |
تاثیر پداگوژی دانش محتوا (تمرینات ادراکی-حرکتی) روی مهارت های حرکتی کودکان دارای اختلالات ذهنی |
مرتضی همایون نیافیروزجاه، مرتضی پورآذر |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
36 |
1153-CNF |
تاثیر قصه درمانی بر مهارت های اجتماعی کودکان کم توان ذهنی آموزش پذیر ۷ تا۱۲ ساله شهر حاجی آباد |
گلچین قاسمی نژاد، علی یعقوبی پور |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
37 |
1104-CNF-FULL |
تجارب زیسته دبیران مراکز متوسطه حرفه ای درمورد اشتغال افراد دارای ناتوانی هوشی: یک مطالعه پدیدار شناختی |
حمیدرضا شریفی جندانی، قاسم نوروزی، خدابخش حیدری |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
38 |
1169-CNF |
تحلیل مطالب کتاب علوم دورهی دبستان کودکان با نیازهای ویژه کشورهای ایران و ترکیه |
مریم کیانی برازجانی، علیرضا آورند |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
39 |
1231-CNF (R3) |
تحلیلی بر کتاب مطالعات اجتماعی و اثربخشی آن در بهبود مهارتهای اجتماعی دانشآموزان کمتوان ذهنی |
مرضیه رونقی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
40 |
1192-CNF |
تحول عملکرد اجرائی کودکان با رشد عادی در سنین 12-5 سال |
سیما اباذری، فاطمه پاکزادیان، فاطمه ایلاتی زاده |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
41 |
1177-CNF (R4) |
جایگاه مشارکت فعالانه و همیاری والدین در آموزش کودکان با نیازهای ویژه |
صغری حیدری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
42 |
1219-CNF |
چالشهای درس مدیریت خانواده برای دانش آموزان پایه دوازدهم دارای نارسایی های جسمی حرکتی |
راضیه بدیعیان گورتی، افسانه کلباسی، مهین شریعتی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
43 |
1217-CNF (R1) |
چگونه توانستم مشکل روخوانی یکی از دانش آموزان را برطرف کنم. |
اعظم احمدی، فضل الله رضایی اردانی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
44 |
1107-CNF-FULL (R1) |
چگونه توانستیم مشکل خواندن دانش آموزدارای اختلال دیرآموز را بهبود بخشیم؟ |
فاطمه سادات امیرفخریان، زهرا یوزباشی، سیده مهدیه قدمی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
45 |
1042-CNF-FULL |
رابطه سبک های فرزند پروری با مشکلات رفتاری در کودکان با آسیب بینایی |
طاهره نجفی فرد، ناهید ثامتی، صمد آخوندلو، صاحب یوسفی، شقایق جباری زادگان، محمد علیخانی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
46 |
1181-CNF |
سنجش و آموزش با واقعیت مجازی برای کودکان دارای نقص توجه و بیش فعالی |
مولود علی میرزایی، سالار فرامرزی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
47 |
1125-CNF-FULL (R1) |
شناسایی راهبردهای موثر در طراحی آموزشی اختلال نوشتار پریشی در دانش آموزان دوره ی اول ابتدایی |
مهیا عباس زاده روگوشوئی، فاطمه جعفرخانی، راضیه عباس زاده روگوشوئی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
48 |
1204-CNF (R3) |
طراحی برنامه آموزشی اصلاحی ترمیمی مبتنی بر نظریه عصب شناختی ویژه دانش آموزان دارای نارسایی یادگیری |
نیکی نیروزاده، راحله فلکناز |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
49 |
1208-CNF |
طراحی برنامه درسی با رویکرد یادگیری تلفیقی در آموزش علوم تجربی برای دانش آموزان با نیازهای ویژه در مقطع ابتدایی |
طیبه تجری، شادمهر پاکزاد |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
50 |
1174-CNF |
عنوان اقدام پژوهی: چگونه توانستم دانش آموز کم شنوای پایه هفتم را با استفاده از روش آموزش چند حسی و پرورش حافظه کاری به یادگیری درس فرهنگ و هنر علاقمند نمایم؟ |
بهزاد فروغی نیا، مهتاب ثابت عمل |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
51 |
1040-CNF-FULL (R1) |
مروری روایتی بر روابط در خانوادههای دارای فرزند با نیازهای ویژه: واکنشهای اعضای خانواده و سازگاری آنها |
فاطمه خونساری، محمد عاشوری |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
52 |
1050-CNF-FULL (R1) |
مطالعه اثربخشی بازی درمانی بر اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی |
ملیکا اناری نوش آبادی، مهسا محمدشریفی، فاطمه شهبازی، سارا ناصح |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
53 |
1223-CNF |
مقایسه تابآوری خانواده در مادران عادی و مادران کودکان با نیازهای ویژه |
افضل اکبری بلوطبنگان، زینب غریبی بیدستانی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
54 |
1173-CNF |
مقایسه ترس از صمیمیت، ترس از ارزیابی منفی و ترس از شکست در مادران کودکان کم توان ذهنی، آسیب دیده شنوایی و مادران کودکان عادی شهر اصفهان |
راحله صمدی برزکی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
55 |
1054-CNF-FULL (R1) |
مقایسه تنظیم هیجان در کودکان ناشنوا و شنوا و معرفی بسته آموزشی تنظیم هیجان |
مهرشید دانادل، محمد عاشوری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
56 |
1148-CNF |
مقایسه عملکرد خانوادههای دارای کودکان مبتلا به اختلالهای عصبی تحولی و عادی |
ساجد یعقوب نژاد، علی بجدنی، تارا خوشبازان |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
57 |
1222-CNF |
مقایسه نیمرخ مهارتهای عصبروانشناختی در دانشآموزان عادی و دانشآموزان با اختلال ADHD |
افضل اکبری بلوطبنگان، نازنین سیامی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
58 |
1109-CNF-FULL |
نقش کارورزی در رشد حرفه ای معلمان دانش آموزان با نیازهای ویژه |
زهره آریایی پناه، مریم احمدزاده |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
59 |
1043-CNF-FULL |
نگرش معلمان در مورد آموزش فراگیر و چالشهای مرتبط با آن: مطالعه مرورری نظامند |
طاهره نجفی فرد، ناهید ثامتی، صاحب یوسفی، صمد آخوندلو، شقایق جباری زادگان، عاطفه حبیبیان |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
60 |
1226-CNF |
واکاوی تجارب معلمان در تدریس به کودکان با نیازهای ویژه در کلاس های چندپایه روستایی |
زاهد فرجی، نارین گل محمدی، شکیلا زرین صدف |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |